středa 11. června 2014

Story // New Life / 1. Part - Sladký New York

,,Cortny! Bridget! Odjíždíme!“ Seděla jsem na zemi v mém pokoji. Už to vlastně není můj pokoj. Stěhujeme se. Ze slunné Itálie do velkoměsta jménem New York. ,,Cortny! Dělej!“ Mamka na mě křičela ze zdola. Zvedla jsem se ze země, naposledy jsem se podívala na svůj milovaný pokoj. Vůbec ho nepoznávám. Je tu jen postel a stará skříň. Zavřela jsem dveře a seběhla jsem schody. ,,No konečně se madam uráčila sejít schody.“ Mámin přítel Daniel je hrozně nepříjemnej. Nemám ho ráda. Vlastně ho přímo nesnáším. Kvůli němu se stěhujeme do tý dementní Ameriky. Vzala jsem si tašku a nastoupila jsem do našeho auta. Daniel je bohatej, ale nové auto si chce koupit až v Americe. Bojí se, že by mu ho někdo v letadle poničil. Mamka zamkla dveře od domu a taky nasedla. ,,Tak jak se těšíte na nový život?“ Byla natěšená. Stejně jako moje nevlastní sestra Bridget. ,,Nemůžu se dočkat, mami! Vždycky jsem chtěla do Ameriky!“ Mamka se usmála a pak se podívala na mě. Věděla to. Věděla, že nechci do Ameriky. Nechala mě na pokoji, usmála se na Daniela a dala mu pokyn, že můžeme jet. Beze mně by byli ideální rodinka, stěhující se do Ameriky. Jen já jsem rozmazlený děcko, který neví co chce. Přesně tohle si o mě myslí Daniel. Má skvělou ženu a skvělou dceru. Jen já mu nějak překážím. Nandala jsem si sluchátka do uší a dívala se jak za mnou mizí Itálie.
,,Máme sedadla číslo 20, 21, 22 a 23. Já si sednu s holkama a ty si Danieli sedneš vedle?“ Přikývl a posadil se vedle zamilovaného páru. Otráveně se na ně podíval a pak si začal povídat s mamkou. Já seděla u okýnka. Chvíli jsme jen tak seděli a pak nám letuška začala povídat o bezpečnosti. Byla jsem myšlenkama úplně mimo. Byla jsem zděšená z toho, že až se ráno probudím , neuvidím moře a nebudu si moct zaběhat kolem pláže. Uvidím jen mrakodrapy a spoustu baráků. ,,Jsi v pohodě?“ Bridget se na mě podívala, toužebným pohledem. Usmála jsem se na ni. Na to, že jsme nevlastní sestry spolu vycházíme celkem v pohodě. Neni mezi námi až tak velký věkový rozdíl. Jsem o tři roky starší. ,,Máš strach z toho, že si tam nenajdeš kamarády a že mezi ty Američany nezapadneš?“ Pokrčila jsem rameny. ,,To mě nějak netrápí. Spíš mám strach z toho, že tam nebude moře. Nebude tam pláž.“ ,,V Americe je moře.“ Ironicky jsem se zasmála. ,,Jo. Ale né přímo před naším barákem, víš?“ Přikývla. Opřela jsem si hlavu o okýnko a dlouho netrvalo, než jsem usnula.

Jakmile jsme vystoupili z letadla, už tam na nás čekal taxík. Pomohl nám s kuframa a pak už jsme jeli. Jeli jsme asi hodinu po dálnici a pak jsem to viděla. Viděla jsem tu velkou ceduli New York a všechny ty mrakodrapy. Když jsme projížděli centrem, bylo tam snad milion lidí. Míhali se mezi sebou a všichni někam spěchali. Nikdo se na chvilku nezastavil a nepopovídal si s ostatními jaký mají den. Tohle je velkoměsto, Cortny. Už se s tim smiř. Řekla jsem si v duchu. Za chvíli jsme vyjeli z centra a jeli jsme po menší silnici. Míhali jsme spoustu domů. Každým okamžikem jsem čekala, kdy auto zastaví a já uvidím náš nový dům. Pak jsme zabočili mezi domy a jeli jsme mezi dalšími domy. Bylo jich tam hrozně moc. A pak to přišlo. Taxikář šlápl na brzdu a zastavil před obrovským domem. Vykulila jsem oči. ,,Tak to je náš nový dům, holky.“ Podívala jsem se na mamku a usmála jsem se. Vystoupila jsem z auta a pořád vyjeveně koukala na ten obrovský dům. Daniel přišel ke dveřím a odemknul. Bridget se rozběhla dovnitř a běhala všude kolem. Já tam pomalu vešla. Vevnitř to bylo stejně obrovské jako zvenku. Napravo byla velká zelená sedačka s obrovskou plazmovkou. Nalevo byla jídelna a kuchyň. Uprostřed bylo velké schodiště. ,,Cortny! Pojď se podívat na naše pokoje!“ Otočila jsem se na mamku a ta mi očima naznačila, že mám jít za ní. Usmála jsem se a rozběhla jsem se do schodů. Když jsem tam vyběhla, přede mnou byla další velká sedačka, tentokrát červená a zase plazmovka. A kolem bylo pět dveří. ,,Tady, Cortny!“ Bridget na mě mávala u otevřených dveří do pokoje. ,,To je tvůj pokoj!“ Přišla jsem k ní a podívala jsem se na ten úžasný pokoj. Na kraji byla obrovská postel, naproti ní další plazmovka. ,,Já mám v pokoji televizi!“ Zaječela jsem. Bridget se zasmála. ,,Já taky.“ Pak jsem se podívala na prosklené dveře. ,,To je balkon?“ Zeptala jsem se Bridget. Přikývla. Vyvalila jsem oči a otevřela dveře od balkonu. Byl obrovský. Byl tam stůl se třemi židlemi. A výhled jsem měla na naší zahradu. Byla taky obrovská. A byltam bázén. ,,Bridget! Bazén!“ Znovu jsem zaječela. ,,Jo já vím. Je to naprosto úžasné!“ Obě jsme se zasmáli. ,,A máš tady vlastní koupelnu.“ Otevřela jsem dveře od koupelny. Stálo v ní velikáncké zrcadlo a pod ním umyvadlo. Pak tam byl záchod, velká vana a sprcha. Vyběhla jsem z pokoje a šla se podívat, tam kam se rozběhla Bridget. Byla v dalším pokoji, kde byla knihovna a tři počítače. A nečekaně další plazmovka. ,,Je to tady úžasný!“ Usmála jsem se na Bridget a pak jsem si všimla, že do pokoje přišla i mamka. ,,Je to skvělý, mami!“

Btw: Omlouvám se za chyby, nebo překlepy! 

2 komentáře:

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')