úterý 24. června 2014

Iˇm not bitch, but I have good luck


Poslední dobou si všímám, že kamkoliv chci jet, tak to se mi splní. Není to tak, že by se mi splnilo všechno. Né, že si řeknu: Mami, chci iPhon a do měsíce ho mám. Nebo řeknu: Chci tyhle boty a do týdne je mám. 
Je to ve smyslu cestování. 
V roce 2008 jsem strašně, ale neuvěřitelně chtěla do Paříže. Snila jsem o tom fakt dlouho, nejvíc o tom, že prostě naživo uvidím Eiffelovku. No, a co se nestalo? V roce 2009 jsem jela s taťkou a dědou do Paříže. Prostě jsem tomu nemohla uvěřit. Byla jsem s babičkou na  chatě a najednou telefon od taťky a říká: ,,Až se vrátiš, tak poletíme do Paříže. A já úplně: Cože?! Wauw! Nemohla jsem tomu uvěřit. Byla jsem tam a neuvěřitelně jsem si to užila. Prostě pecka! Fotky po mě nechtějte! Bylo mi 9 a vypadám na nich jako totální magor! Už se na ně ani radši sama nedívám. Bych se ještě lekla:'D
Když jsem začala více sledovat americký filmy, tak kolem roku 2010, tak byl můj velký sen zas New York. Nikdy jsem nevěřila, že se tam podívám. Vždyť to neni ani možný, aby zrovna mě se tohle stalo. No, ale já prostě jsem tam jela:D Jednou jsem takhle v roce 2013 u babičky, přijde tam strejda a že si odvede mamku. Chtěl se jí na něco zeptat. Pak přišel za mnou a řekl mi, že v listopadu letíme do New Yorku. A zase jsem tomu nemohla uvěřit! Tohle jsem si přála ještě víc, než Paříž a já tam jela! Máme tam totiž příbůzný, takže nebylo zase až tak těžké to zařídit. Bála jsem se, hodně jsem se bála. Jak zvládnu tu dlouhou cestu letadlem, týden se strejdou, který mě dřív moc v lásce neměl a pak ještě bydlet, sice u příbuzných, ale naposled jsem je viděla když mi bylo asi 8. Ale dopadlo to báječně:3 Nebudu vám tady rozepisovat, co jsme všechno dělali, kdyžtak o tom udělám samostatný článek. 
No, a do třetice: Loni, v létě jsme se s taťkou domluvili, že tenhle rok pojedeme konečně k moři. V Zimě jsme se o tom bavili a já řekla, že bych nejradši jela do Egypta. Ale tam nechtěl, kvůli horku. Chtěl do Chorvatska. Jenže tam jsem já vůbec nechtěla, protože jsem tam už byla. Prostě jsem chtěla do Egypta! Jo, skuste hádat kam jedem. Ano! Do Egypta! Tenhle pátek v 00:45 odlétáme. Jedeme do 5 hvězdičkovýho hotelu:3 Nemůžu se dočkat! 
V tomhle mám štěstí, neuvěřitelný. Ale to je asi jediný. Jinak v normálním životě mi to moc nevychá.... no, i když:'DD 
Teď je můj velký sen CALIFORNIE! Tak jsem zvědává..... 
XoXo, 
Cassie (bitch, no...) 

1 komentář:

  1. To je super, že se Ti to plní! :-)))
    Vsadím se, že i ta Californie Ti výjde!!! :-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')