neděle 15. června 2014

Story // New Life / 3. part - Večírek

Celý den, jsem se nemohla dočkat večírku. Pořád jsem nérvozně seděla a pokukovala po hodinách. Jakmile se ukázalo 16:00 vyletěla jsem od televize a šla jsem se připravovat. Vlezla jsem do sprchy a pořádně jsem se umyla, abych Nickovy nesmrděla. Musela jsem se smát sama sobě, tak jsem vzala sprchu a umyla jsem si s ní obličej a hlavu. Když jsem vylezla ze sprchy, dala jsem si na hlavu ručník a zalezla do šatny. Vůbec jsem nevěla co si mám obléct. Nakonec jsem se rozhodla pro červené minišaty, černé balerínky a černé psaníčko. Rychle jsem se přesunula do koupelny, vyfénovala jsem si vlasy a pak je natočila kulmou. Výsledek byl skvělý. Vlasy mi padali po ramenech a byli prostě úžasné. Když jsem se podívala na hodiny bylo už 17:00 a já seběhla dolů. Tam už čekala mamka, Daniel i Britney. Mamka měla černé dlouhé šaty, černé střevíce a černou kabelku. Britney měla modré šaty a černé boty. No a Daniel měl na sobě černé ryfle a zelené triko. Vypadal úplně normálně. Na tváři měl znuděný výraz a bylo na něm vidět, že by nejradši zůstal doma u televize. ,,Jdeme?“ Zeptala jsem se a mamka přikývla.
Když jsme zazvonili otevřela nám Nickovo mamka. ,,Dobrý večer, paní Brownová.“ Usmála jsem se a šla jsem dál. Měli stejně obrovský dům jako my. Nalevo se nacházela jídelna, kde byli dveře do kuchyně. Hned vedle jídelny, byl obývák a napravo točivé schody nahoru. Stála jsem před schodama a koukala jsem se kolem. Najednou mě někdo chytil za oči a za pusu. Prudce jsem s sebou škubla a otočila jsem se. ,,Nicku. To mi nedělej.“ Zasmála jsem se. ,,Chceš prověst po domu?“ Usmála jsem se a přikývla jsem. Vyšli jsme po schodech a před náma se objevilo několik dveří a uliček. Zavedl mě do prvního, kde byla obrovská postel, televize, gauč... Bylo tam spoustu věcí! Sedl si na postel a naznačil mi očima, abych si sedla vedle něho. ,,To je můj pokoj.“ Posadila jsem se a usmála jsem se. ,,To je každý dům tady v ulici, takhle velký? Nejdřív náš, teď váš.... No wauw. Vůbec nevím co si o téhle čtvrti mám myslet.“ Pokrčila jsem rameny a protočila oči. ,,Jo, to je New York.“ Mrkl. ,,Jo jasně. New York.“ Zasmála jsem se a pak jsem si uvědomila, že mi chytl ruku a pomalu po ni vyjížděl k mému obličeji. Políbil mě. Byla to dlouhá skvělá pusa. Užívala jsem si to a když přestal stuhla jsem. Došlo mi, že se známe dva dny a už se s nim tady líbám. ,,Eh, Nicku. Nechci nic uspěchat.“ Provinile jsem se na něj podívala. ,,J-j-jo. Jasně.“ Odtáhl se. Cítila jsem se provinile. Taková krásná chvíle a já jí zkazila. Přiblížila jsem se k němu a taky jsem ho políbila. Líbali jsme se ještě dýl než předtim. Cítila jsem jak mi jeho ruka putuje po břiše víš a víš. Chytla jsem ji a odtáhla jsem se od jeho úst. ,,Ne Nicku. Nemůžeme si jen povídat?“ Přikývl. Vlezli jsme si do postele a opřeli jsme se o postel. ,,A ten Daniel, není tvůj otec, ne?“ ,,Ne není. Je to mamky přítel a Bridget je jeho a mamky dcera. Nesnáším ho!“ Vyvalil oči. ,,Nejradši by byl kdyby byl jen on, mamka a Bridget. Byli by taková skvělá rodinka, jen já mu do toho nezapadám, víš?“ Obejmul mě. ,,Tak se vezmeme a budeš u naší rodiny a Daniel bude spokojen, ne?“ Zasmála jsem se a mrskla po něm polštář. ,,Tak já ti řeknu, že nechci nic uspěchat a ty mě žádáš o ruku? Tak to by nešlo!“ Oba jsme vyprskli smíchy. ,,Oba jsme ještě mladý.“ Mrkla jsem. ,,Ty možná.“ ,,A ty si 60-ti letej dědeček?“ Zasmála jsem se, ale on měl pořád kamenej výraz. ,,Né, jen 100 letý.“ Zamračila jsem se. ,,Co to plácáš?!“ ,,Neplácám. Je mi přes 100 let a prahnu po tobě. Musím se ovládat, abych za tebou v noci nepřišel a nezabil tě.“ Rychle jsem vyskočila z postele. ,,Co to k sakru říkáš?“ Najednou se objevil přede mnou a škrtil mě. ,,Dej si na mě pozor a radši se mi vyhíbej.“ ,,N-N-N-Nicku!“ Pořád mě nepouštěl. ,,Nicku! Au! To bolí!“ Pak mě pustil. Popadala jsem dech a držela jsem se kolem krku. Najednou se změnil ve tváři a vypadal zdrceně. ,,Cotny, to jsem nechtěl! Nevím, co to do mě vjelo! Nechtěl jsem ti ublížit, jsi v pohodě?“ Chtěl mě pohladit, ale já uhla. ,,Nešahej na mě, Nicku!“ Rychle jsem vyběhla z pokoje a běžela jsem dolů. Zastavila jsem se v obýváku a řekla jsem mamce, že jdu domů. Pak jsem vyběhla z domu, slyšela jsem Nicka, jak běží za mnou. Ještě jsem přidala. ,,Cortny! Pozor!“ Otočila jsem se na něj a pak jsem upadla do bezvědomí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')