úterý 17. června 2014

Story // New Life / 4. part - 1. školní den

Když jsem otevřela oči ležela jsem na posteli. Jakobych tuhle postel, už někde viděla. Pak mi to došlo. Prudce jsem se zvedla, ale bolest hlavy mě zase položila. Došlo mi, že jsem u Nicka, ale nemohla jsem s tím nic dělat. Bylo mi neuvěřitelně špatně. A pak jsem si všimla, že vedle mě sedí Bridgit. ,,Cortny, jsi v pořádku?“ Chytla mě za ruku a hladila mě po ní. ,,Bridget! Jsem tak ráda, že tě vidím!“ Zase jsem se prudce zvedla. ,,Musíme odtud pryč! Hned!“ Chtěla jsem se zvednout, ale pak jsem si všimla, všech kolem. Byla tam mamka, Daniel, Nickovo mamka, Nickovo taťka a vzadu stál Nick. Mamka ke mně přiskočila. ,,Cortny, lehni si. Musíš odpočívat.“ Poslechla jsem mamku a lehla jsem si. Věděla jsem, že když jsou tady všichni, že mi nic neudělá. A pak mě něco napadlo. Nevím jak mě to napadlo, ale prostě jsem věděla, prostě jsem cítila, že to co se tady odehrálo nesmím nikomu říct. Vím, že bych mu tím ublížila, ale nevím proč jsem nechtěla, aby mu to ublížilo. Vždyť mě chtěl zabít! Ale já prostě musím zjistit, co to mělo znamenat. Co mělo znamenat, to že je mu 100. A že po mě prahne. Tak jsem si řekla, že udělám plán A. Dělat jakože nic a postupně zjišťovat, co je zač. ,,Bridget? Kde je Nick?“ Ukázala prstem na dveře. Věděla jsem, že tam je. Když jsem se Bridget zeptala, zbystřil. ,,Nicku?“ Ještě chvíli přemýšlel a pak za mnou přišel. ,,Nicku? “ Sedl si vedle mě a chytl mě za ruku. ,,Miluju tě!“ Přiblížil se ke mně a chvíli čekal. Já jsem se zvedla a políbila ho. ,,Cortny, jsme tu dva dny a ty už máš kluka, jo?“ Zasmála jsem se a obejmula jsem Bridgit. ,,Mám neuvěřitelnej hlad.“ Nickovo mamka ke mně přišla. ,,Máme svíčkovou, dáš si?“ ,,Hmm. Ráda.“ Usmála jsem se.
Když jsme se najedla ještě chvíli jsme si povídali a pak jsme odešli domů. Daniel si zalezl k počítači, mamka šla umývat nádobí a já s Bridget jsme seděli na gauči a pouštěli jsme si filmy. ,,Ten Nick je fakt kus, Cortny.“ Mrkla na mě a chytila mě za ruku. Znovu mi hlavou proběhla ta vzpomínka na to jak se mě snažil zabít, ale rychle jsem se vrátila do přítomnosti. Usmála jsem se na ní a obejmula jsem ji. Za chvíli přišla mamka a sedla si k nám. ,,Tak zítra už jdete do školy, slečny. Jak se těšíte?“ Obě jsme se na ni podívali znuděným pohledem. ,,Mami, sice je to škola v New Yorku, ale pořád je to škola.“ Zasmáli jsme se. Zvedla jsem se z gauče. ,,Jdu si lehnout, jsem ospalá. Nechi být hned první den ve škole mrzutá.“ Mamka mi dala pusu a já vyšla po schodech nahoru do pokoje. Překvlékla jsem se do pyžama a lehla jsem si na postel. Chvíli jsem ležela a jen tak jsem se koukala do stropu a pak se mi pomalu začínali zavírat oči, až jsem úplně usla.

,,Cortny! Vstávej!“ Otevřela jsem oči a slyšela jsem křik své sestry. Bože, to už je vážně první den školy? Bridget to má dobrý, ta jde do prváku, tam se skoro ještě nikdo nezná. Ale co já? Třeťák? To je hrozný. Vstala jsem z postele a šla jsem do šatny. Mhouřila jsem očima po šatně, jsem tu teprve pár dní, ještě se tady neumím moc orientovat. Nakonec jsem vybrala černé kalhoty, červené tílko a přes to černou bundu. Vlasy jsem měla vlnité. Na nohy jsem si vzala černé polokozačky. Když jsem sešla schody mamka chystala snídani, Bridget seděla u stolu a usrkovala čaje. Nechápu proč to pořád dělá, je to hrozný. Hodila jsem na ni vražedný výraz a pak jsem si sedla vedle ní. ,,Volala mi Nickova mamka a říkala mi, že vás Nick hodí do školy. Chodí do stejné jako vy, ale do čtvrťáku. Bude tu za pět minut.“ Usmála jsem se. ,,Jsou hrozně milý, že?“ Zeptala se Bridget a pak se zvedla ze židle, vzala si tažku a podala jí i mě. Stoupla jsem si, dala mamce pusu a pak šla s Bridget před dveře. Nick vyšel ve stejnou chvíli. Bridget na něj mávala a smála se. Přešli jsme silnici, Nick mi šel naproti a dal mi pusu. ,,Dobré ráno, lásko.“ Usmála jsem se. ,,Ahoj.“ Bridget stála netrpělivě u dveří auta a podupávala: ,,Jedem?“ Nick se zasmál a sedl si do auta. Já si sedla vedle něho a Bridget si sedla dozadu. Vyjeli jsme z naší ulice a zase jeli tím krušným New Yorkem. Asi po 10 minutách zastavil před obrovskou budovou. ,,T-t-to je škola?“ Vyjeveně jsem se koukala. ,,Ano, Cortny. To je tvá nová škola.“ Usmál se a vystoupil z auta. Já ještě chvíli seděla a pak jsem taky vystoupila. Chytla jsem Bridget za ruku a spolu jse vyšli po těch velkých schodech, kde stálo spoustu studentů. Vešli jsme dovnitř a všude pobíhalo spoustu kluků a holek. Byl tam strašnej zmatek. Ale bylo to úplně něco jiného než v Itálii. ,,Bridget, bež beze mě. Já musím na záchod. Zatím pá.“ Kývla, usmála se a pak odešla. Otevřela jsem dveře od záchodů, koukla jsem na sebe do zrcadla a pak jsem zalezla do kabinky. Slyšela jsem jak někdo vchází. ,,Hlavně, jestli tu nikdo není.“ Rychle jsem dala nohy nahoru, aby nebyli vidět. ,,Ne nikdo, buď v klidu.“ Byli dvě. ,,Takže co budeme dělat, když nám chybí jedna členka? Jak to uděláme? Nick už prostě nemůže dál dělat, to co dělá.“ Nick? Co dělá? Poslouchala jsem dál. ,,No, musí nás být pět, ale jsme jen čtyři. Bez posledního člena, to prostě nepůjde. Musíme ho sehnat, nejlepší by bylo kdyby to byla holka.“ ,,Jo a až jí seženem, tak Nicka zničíme.“ Pak jsem čekala, ale slyšela jsem jen dveře. Otevřela jsem od kabinky a stoupla jsem si k zrcadlu. Nechápala jsem to. Nechápala jsem koho chtějí schánět. A už vůbec jsem nechápala, proč chtějí zničit Nicka. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')