středa 11. června 2014

Info // 11.6.2014

Ahojky,
asi jste si všimli, že blog má nový kabátek:) Chtěla jsem úplně něco nového, ale ta Eiffellovka je prostě boží! A strašně se mi tenhle styl líbí:) Tak jsem jen změnila barvu z růžové na zelenou:)
Taky jste si mohli všimnout, že jsem přidala první díl mého příběhu New Life. Pokud vás baví číst fantasy nebo romantické příběhy, tak si ho přečtěte a pak mi prosím napšte názor!:) Mám už napsaných 7 kapitol, takže pokud to někdo z vás bude číst, tak vám je sem hodím:)
Nevím, jak to bude o víkendu s článkama. Zítra je čtvrtek a to přijedu domu v sedm, takže na počítač už nepůjdu. V  pátek jedu za taťkou s kamarádkou a slavíme narozeniny a v sobotu je něco jako ples, takže se sem asi taky nedostanu:\ Takže s článkama nepočítejte! Ale budu se snažit něco přidat:)


Cassie

1 komentář:

  1. Zelená je skvělá a sluší mu! :-)))
    Jak už jsem říkala, ten příběh je super! :33

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')