neděle 8. června 2014

PROJECT // 10 Facts / About My Hair

Tak konečně je tu po týdnu další článek. Tentokrát na to mám normální výmluvu a to tu, že mi na počítači nefungoval internet, tudíž jsem na blog ani nemohla. A na mobilu mi příspěvky nejdou přidívat, takže jsem musela počkat, až to zase naběhne.
Dneska pro vás mám další článek do projectu 10 faktů a dneska o mých vlasech:

  1. Od přírody jsou vlnité. 
  2. Přírodní barva je světle (hodně světle!) hnědá. 
  3. Jsou barvené. 
  4. Poprvé jsem je nabarvila na červeno. 
  5. Teď je mám hnědé. 
  6. Želím si je skoro každý den. 
  7. Používám na ně asi pět přípravků. 
  8. Jsou už celkem dlouhé 
  9. Nosím je spíš rozpuštěné. 
  10. Mám je ráda:D 
Dál mám pro vás otázku ohledně blogu. Píšu příběhy, už jsem jich hodně začala, ale žádnej nedokončila. Nechcete jich sem pár dát a řekli by jste mi s jakým mám pokračovat a  dokočit ho?:) Vyjádřete se prosím do komentáře!!:) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')