pátek 25. dubna 2014

Tag // 26 questions

Dnes pro vás mám Tag 26 otázek:)

1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?
  Vlnité
2. Barvíš si vlasy? A jak často chodíš ke kadeřníkovy?
  Barvím, Chodím tak 1 za 3 měsíce.
3. Nosíš ten samý účes každý den nebo je střídáš jako ponožky?
  Každý den mám vlasy rozpuštěné, někdy si je sepnu pírkami nebo si udělám copánek. Ale nejčastěji rozpuštěné:)
4. Děláš si svojí vlastní manikůru, pedikůru nebo chodíš do salonu?
  Sama
5. Jak často měníš laky na nechtech?
  Podle toho, jak dlouho vydrží. Ale většinou každý týden:)
6. Lakuješ si nechty na nohách jen v létě nebo i v zimě?
  Jen v létě:D
7. Jak dlouho ti ráno trvá, než se namaluješ?
  Moc se nemaluju. Někdy mi stačí jen řasenka, takže tak 5 až 10 minut:)
8. Líčíš si prvně makeup nebo řasenku?
  Makeup si moc nedávám, ale když už tak jako první.
9. Zbíráš makeup, nebo kupuješ jen to co potřebuješ?
  Jen to co potřebuju:)
10. Jak často nosíš umělé řasy?
  Nenosím:)
11. Líčíš se každý den?
  Nene
12. Líčíš se i v případě, že jsi doma s rodinou?
  To vůbec ne:D
13. Vyšla by jsi z domu někdy bez makeupu?
  Bez problému:D
14. Kolik drahých výrobků vlastníš?
  Moc ne:)
15. Plánuješ si denně oblečení?
  Bud k večeru, nebo až v posteli. Ale pokud si to nenaplánuju, nemůžu pak usnout:D
16. Jak často střídáš kabelky?
  Hodně často:D Do školy jednu a tu samou, ale ven, na kroužek, do města mám skoro pokaždé jinou:)
17. V kolik stáváš a v kolik chodíš spát?
  O víkendu vstávám kolem desáté a chodím spát kolem dvanácté. Ve všední dny vstávám v půl sedmé a chodím spát kolem desáté:)
18. Jak často a kdy cvičíš?
  Pravidelně dvakrát týdně chodím tančit. Jinak si někdy udělám pár sedů lehů, projedu se na kole nebo na kolečkových bruslích.
19. Pravačka nebo levačka?
  Pravačka
20. Jak jsi vysoká?
  Něco kolem 165 cm:)
21. Kolik umíš jazyků?
  Učím se anglicky a německy.
22. Kolik máš zvířat?
  Dvě. Psa a králíka.
23. Jak často se koukáš na "blogger.com"?
  Když se nudím:D
24. Čteš komentáře na blogu?
  Ano! Vždycky mě potěší:')
25. Děláš si záznamy o produktech, co si chceš koupit nebo vyskoušet?
  Většinou ne.
26. Jak jsi přišla na název svého blogu?
  Cassie jako přezdívka. A live with.. Žij s Cassie. Nedalo mi to moc práce:D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')