pondělí 28. dubna 2014

Tag // 15 Facts About Me

Máme tu další Tag!:) Tentokrát 15 faktů, co mě právě napadnou:

  1. Nosím rovnátka a brýle. 
  2. Od prosince 2013 nosím i čočky. 
  3. Jsem strašně líná si je nandavat, tak je moc nenosím:'D
  4. Mám psa, Mazlíka. 
  5. Mám králíka, Bonnie. 
  6. Miluju Iana Somerhaldera!:3 
  7. Chodím do 8. třídy. 
  8. Mám barvené vlasy. Na hnědo. 
  9. Nesnášim Kriminálku Anděl! Ten jeden chlap co tam hraje vždycky divně čumí:'D
  10. Chci boty Vans, ale asi je nikdy mít nebudu:\ 
  11. Mám dvě dírky v jednom uchu. 
  12. Chci studovat práva. 
  13. Miluju tanec <3
  14. Musím mít pořád nalakované nehty, jinak jsem strašně nérvózní:D
  15. Nenosím žádný sluneční brýle, protože mi žádný nesluší!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')