pátek 11. dubna 2014

First Article

Ahoj!
Vítejte na mém blogu.
---- Úvodní článek na každém blogu je vždy tragický. A u mě to není samozřejmě vyjímka!
Měla jsem spoustu, spoustu blogů. Asi 80% blogů, který jsem založila byli tak jednodenní. Nikdy mi to moc dlouho nevydrželo. Nejdéle mi blog vydžel asi 4-5 měsíců. Četlo ho celkem dost lidí. Pak jsem tam nebyla jen já, ale i více adminek. Byl to blog onlinestars.blog.cz, jestli jste o něm někde slyšeli nebo na něm byli, ale to pochybuju. Zase tak slavný nebyl:'D Pak jsem byla asi tři týdny adminkou na blogu vd-online.blog.cz, který byl docela dost slavný. Chodilo na něj spoustu, spoustu lidí. Pak nějak se přestali blogu věnovat, já jim tam psala jestli nepotřebují pomoct a asi po měsíci odepsala jedna adminka, že ano. Tak jsem tam byla tak 3 týdny a pak se blog zrušil.
Nejhorší jsou začátky. Najít lidi, kteří vaše články budou zajímat, kteří jebudou číst s chutí. To je vždy nejtežší.
Ale zpět k tomuhle blogu. O čem vlastně bude? Ano, bude to na typ "deníčkovský" blog. Ale objeví se tu i něco z The vampire diaries a ostatních filmů, či seriálů.
Doufám, že se vám tu bude líbit
a že to budete někdo číst.
XoXo Cassie

1 komentář:

  1. Ahoj tak potom ťa asi vítať netreba :D Ja blogujem zachvílku už rok a presne viem o čom hovoríš ak ide o ľudí. Je to bieda, ale ked ťa to baví treba stále pokračovať :) TVD milujem :)
    http://caramaryl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')