pátek 18. dubna 2014

Aplikace // Snapchat / Jak používat?

Předem se omlouvám za mou neaktivitu, budu se snažit to napravit!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Myslím si, že větina z vás ví jak se snapchat používá. Ale když jsem si snapchat poprvé stáhla já, netušila jsem jak se s ním zachází a k čemu to vůbec je. Tak pro takové jako já je tu menší návod:
1. Vyfotit
Červeně označeným tlačítkem vyfotíte, to co chcete



2. Napsat, nakreslit, nastavit
Kliknutím libovolně na vyfocený obrázek se vám zobrazí klávesnice a můžete cokoli napsat 


Kliknutím na zeleně označené místo se vám zobrazí sloupec barev, vyberete si barvu a libovolně kreslíte na obrázek. 
Kliknutím na růžově označené místo si zvolíte časovač obrázku. 

3. Poslat
Kliknutím na zeleně označené tlačítko pošlete obrázek


Zobrazí se vám okénko přátel, vyberete si komu chcete poslat a odešlete


4. Přijímání snapchatů
Kliknutím na červeně označené tlačítko se vám zobrazí snapchaty, které vám někdo poslal


Kliknutím a přidržením červeného tlačítka si zobrazíte snapchat, který vám přišel

Tak to bude asi tak všechno, jak se snapchat používá. Doufám, že jsem vám alespon trošičku pomohla:) Pokud budete chtít pomoct ještě s něčím kolem snapchatu vysvětlit, určitě mi napište do kometáře, ráda vám pomůžu:)
Do komentáře mi i pište další typy na aplikace, které budete potřebovat vysvětlit:)
Cassie

2 komentáře:

  1. Když se fotis a chceš si tam dat ty snap face jak to tam dat ?

    OdpovědětVymazat
  2. Když se fotis a chceš si tam dat ty snap face jak to tam dat ?

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')