úterý 29. dubna 2014

Info // Me and Blog / 29.4.2014

Dneska vám asi napíšu jen ktátké info o tom co bude na blogu, protože je už celkem pozdě a já jsem dost unavená.
Chtěla jsem vám dneska přidat 1 outtfit, ale přijela jsem domu v sedm a pak jsem se hned šla osprchovat a to oblečení se mi už znovu oblékat nechtělo. Takže outtfit bude nejspíš, až příští týden.
Zítra je májka, spím u kamarádky, takže nejspíš nepřidám žádný článek. A ve čtvrtek přijede sestřenice s roudinou z Moravy, tak nevím jestli budu mít čas něco přidat:\
Jinak.. do budoucna bych chtěla přidávat alespon jednou za týden outtfity, napadlo mě že bych i přidávala tutoriály na účesy nebo malování, které bych fotila já sama:)
To je k článku asi tak vše. Vím, není toho moc, ale nic jiného mě asi nenapadlo:))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')