pondělí 19. května 2014

PROJECT // 10 Facts / About me

Ahojky,
napadla mě taková blbost. Bude to několikatýdenní projekt, který jsem si sama vymyslela. Párkrát do týdne vám přidám 10 faktů o někom/ něčem co je mi blízké:) Tady mám pár návrhů: O mě, O mých rodičích, O mém domácím mazlíčkovy, O mém telefonu, O mém oblečení... atd. Co na to říkáte?:) Já si myslím, že by to mohlo být i celkem zábavné:'D
Takže dneska, na úvod vám sem dám těch 10 faktů o mě:

  1. Mám barvené vlasy. 
  2. Nikdy jsem neviděla celý díl Harryho Pottera. 
  3. Miluju Pána prstenů a Hobita. 
  4. Dneska mám narozeniny. 
  5. Nelíbí se mi zrzavý kluci. 
  6. Nesnáším Kriminálku Anděl!! 
  7. Čtu Školu Noci a jsem u páteho dílu. 
  8. Měla jsem asi 20 blogů. 
  9. Mám strašně moc plyšáků. 
  10. Žehlím si vlasy. 



1 komentář:

  1. Heh, to je docela dobrý nápad! :-D Těším se na další! ;-) :-D
    Jinak nevím, zda jsem Ti napsala na FB - Vše nejlepší! Opožděně... :-// A možná znovu, ale nevím, tak se dyštak omlouvám, ju?! ;-)
    A pak 6 a 9 - jsme na tom stejně! :-DDD

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')