středa 14. května 2014

Co je v dnešní době strašně "IN"?

Tímhle článkem na nikoho nenarážím, ani nikoho neurážím! Některé věci dělám, nebo nosím i já, takže tak:'D

  1. Nosit ´pytle´na zádech. 
  2. Mít tetování na zápěstí (Nejčastěji ´Family´)
  3. Mít nalakované nehty stejně, kromě prsteníčku. 
  4. Mít umělé nehty. 
  5. Psát XoXo, YoLo, Swag, Cool... 
  6. Psát slohy, co je IN (No,...:D)
  7. Řezat se a fotit to na ask. 
  8. Psát si statusy o hokeji. 
  9. Mít snapchat, ask, instagram. 
  10. Odsuzovat lidi podle vzhledu. 
  11. Mít ombré. 
  12. Fotit si nehty. 
  13. Fotit si břicho. 
  14. Fotit si nohy. 
  15. Mít conversky nebo vansky. 
Tak to bylo pár věcí, co mě zrovna napadlo. Je jich určitě mnohem víc! 
Jak už jsem říkala: Na nikoho nenarážím, ani neurážím! Polovinu věcí mám, nebo dělám taky! A když ne, tak se mi aspon líbí, až na některé vyjímky:) 
Doufám, že jsem vás tímhle článkem nějak zabavila. Napište mi do komentíku, jestli něco z tohohle děláte, nebo máte taky!:) 
XoXo Cassie 
(Jojo, taky to píšu!!) 


2 komentáře:

  1. ja mám pocit že jak som ja začala xoxo tak všetci :D alebo si to len zacinam viac vsimat :DD ja to mam proste z Gossip Girl a nedá mi to :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jedno nemám a nedělám. :-D :-D :-D Mám pouze Ask, ale je to kravina! :-D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')