pondělí 20. října 2014

Tag / Goodbye Summer

Dneska si zavzpomínám na léto. Já léto miluju! A teď mám už trošku smůlu, protože léto je tabu. Ale tak si dáme alespoň letní tag!:) Pokud jste tento tag taky dělali, nebo dělat budetentak mi hoďte odkaz do komentářů:)
1. Bazén nebo moře? Tady jsem hodně nerozhodná, protože oboje má něco do sebe...
2. Vydrží se válet na lehátku, nebo se radši čvachtáš ve vodě? Nevadí mi ani jedno.
3. Jaká je tvá vysněná dovolená v létě? Procestovat Severní Ameriku! (Californie, NY, Miami, L.A., San Francisko...)
4. Maluješ se když si u moře? Nee
5. Oblíbené letní pití? Cokoliv s ledem
6. Nějaká letní tradice? Každé léto jezdím na tábor:)
7. Byla jsi letos u moře? Ano. V Egyptě
8. Oblíbený letní outfit? Kraťasy + tílko, nebo šaty
9. Kde všude jsi byla u moře? Tunis, Chorvatsko, Egypt
10. Jezdíte každý rok k moři? Ne.

Btw. Rozhodla jsem se, že bych (pokud by jste samozřejmě chtěli) psala povídky na přání. Takže pokud někdo chcete tak do komentáře napište: Styl (román, sci-fi, horor), Hlavní postavy a něco o nich (nemusíte psát, pikud to chcete nechat na mně), Jak dlouhá má být (jednodílná, na kapitoly + kolik kapitol) , zvláštní přání.

1 komentář:

  1. Já miluju Jaro a Podzim! :3
    Jinak fajn tag, Amerika je celá krásná! :3 :-)
    A ty povídky jsou dobrý nápad! ;-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')