středa 22. října 2014

Horror with name High School


Už mě to vážně štve. Jsem v devítce, tudíž poslední rok na Základce. A za půl roku si už budu muset podat přihlášky na střední školu. Jo, fajn. Nejsem jediná, kdo to musí udělat. Ale nikdo se mnou neřeší nic jinýho. Pořád jen a ta samá otázka: Kam půjdeš na střední? Už nevím co mám odpovídat. Každej to se mnou chce řešit. Nejen rodina, ale i naši známí a prostě... Pf! 
Kam bych vůbec chtěla jít? 
Buď obchodka nebo cestovní ruch. Nic jinýho mě nenapadá. Na gympl nechci, ani za nic. Nevím, proč ale prostě ke gymplu cítím nějaký odpor. Nevím čím to je.. To samý ke zdrávce. Celá rodina (kromě mamky, naštěstí) mě nutí, abych šla na zdrávku. A co jim na to odpovím? Tak jste si tam měli jít sami. Já tam prostě nechci a vy mi do toho nemluvte! Ano, možná jsem někdy hnusná, ale už to s nima prostě jinak nejde. To nemají všichni svoje problémy, než řešit kam já půjdu na školu? Jako vážně?! 
Máte (měli) to taky tak? Nebo jen já jsem takovej "psychouš" , kterýmu to strašně vadí? 
A ještě mě nejvíc štvou příjmačky. Bojím se, že je neudělám... Ale budu muset! 

2 komentáře:

  1. Vůbec se není čeho bát! Je to fajn jít na střední! :-) A kam? Musíš si hold vybrat a vybírej pečlivě! ;-) A přijímačky jsou v cajku! :-) Neboj se. Nejsou těžké. ;-)
    Mě do toho taky všichni kecali až mě překecali... :'))

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem měla pořádný nervy,když jsem dělala příjmačky na gymnázium :P
    A ještě jedna věc -ráda bych se s tebou stala AFFS,tvůj blog se mi velice líbí :)
    Dej mi prosím vědět na blog o AFFS/SB a nebo o oblíbených stránkách :)
    Kiwi :)
    mywords-myworld.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')