sobota 12. července 2014

New Start, New Blog

Dnes jsem si založila nový blog. Tentokrát na hostingu Blog.cz Je o Nině Dobrev a Candice Accola, tudíž i o The vampire diaries. Takže pokud někoho tahle tématika zjímá, určitě tam koukněte a zanechte komentík:) Nebo můžeme být affs i na mém novém blogu, to je na vás:) http://ndobrev-caccola.blog.cz/
Nemyslete si, že když teď mám nový blog, tak se nebudu věnovat tomuhle. To není pravda! Chci se tomuhle i novému blogu věnovat stejně a to na plno! Sice na nový blog mě články budou bavit přidávat asi víc, protože přece jenom je to blog o herečkách a ty mají stále nějaké novinky. Ale v žádném případě nechci tenhle blog rušit! Vždycky se tu hezky vypíšu a vždycky jsem takovýhe blog chtěla. Takže oficiálně mám dva blogy! Buď choďte jen na tenhle, nebo i na nový. Ale prosím, neopouštějte tenhle blog! Pak to nebude mít význam sem něco psát. Na nový blog si najdu nové affs. Děkuju:)

1 komentář:

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')