středa 9. července 2014

Love Egypt... MISS IT!


Před skoro dvěa týdny jsem letěla do Egypta, jak jsem vám psala. No a uběhlo to jako voda a já jsem zase zpátky v ČR. Je až neuvěřitelné jak rychle to uteklo. Vždyť teprve nedávno jsem vám psala, jak se tam strašně těším a už jsem zpět! Dneska v devět ráno naše letadlo přistálo na letišti v Praze. 
..... ale od začátku: 
Když jsem v pátek po vysvědčení přišla ze školy, dobalila jsem poslední věci a přijel taťka, který mě odvezl k sobě domu. Tam si on a zbytek rodiny dobalil a jeli jsme autobusem do Prahy. V jednu ráno jsme vzlétli z Prahy a v sedm ráno jsme už seděli na recepci v hotelu. Úplně mě to ohromilo. Petihvězdičkový hotel, luxusní pokoje, bazén, moře...prostě celý hotel. (Ano, ta fotka nahoře je náš hotel.) 
Pár dní jsme si užívali a povalovali buď na pláži, nebo u bazénu. V úterý jsme jeli na lodi na ostrov, kde se mi udělalo strašně špatně. nejspíš mořská nemoc?! No, takže jsem celou středu proležel na pokoji a večer jela na kapačku, protože jsem chytla Faraonovu nemoc. Určitě jste o tom slyšeli. 
Pak už to bylo dobrý a zase jsme se jen váleli a užívali si. No, ale uteklo to strašně rychle, takže naše lehárko u moře, nebo bazénu skončilo:\ 
Ale vím, že na to budu vzpomínat v dobrým, jako na úžasnou dovolenou. Už teď mi to chybí!
Dole máte pár fotek:') 







Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší! Děkuju moc:')